1

Fördelar

Molnbaserat

Inga installationer, uppdateringar eller backup. Inloggning till webbtjänsten från alla datorer, Ipad eller smartphones var man än befinner sig.

Maskinförteckning

Alla uppgifter på samma ställe.  En detaljerad förteckning med bilder och samtliga uppgifter på varje maskin gör att missförstånd minimeras.

En tydlig överblick över dina storköksmaskiner hjälper dig med att utföra nödvändiga åtgärder utan krångel eller lång väntan och den ger bättre kontroll för den inkallad serviceföretaget att beställa rätt reservdel, vilket spar tidskrävande besök och kostnader.

Statistik

Kitchen Manager ® ger dig all statistik du behöver, svart på vitt. Du får tillgång till ekonomisk statistik, servicehistorik samt tidigare servicerapporter som följer med varje enskild maskin. Budgetering, garantitider, uppföljning och optimering har aldrig varit enklare för din maskinpark.

Dessutom förenklar det kostnadskontrollen på företagets ekonomi samt på maskinparkens status.

Slutligen ger tillgång till digitala underlag för varje reparation på maskiner optimera administrationskostnader och tid minimeras.

Budgetering

Förenkla budgetering och underlätta vid garantianspråk med servicehistorik.

Felanmälan

Missförstånd är ett minne blott. Med vår webbtjänst sköter du felanmälan på dina villkor. Kitchen Manager ® skapar en tydlig och detaljerad felanmälan med bild för att undvika missförstånd vad gäller plats, maskin samt vilket fel som anmälts. Enkel hantering, tydligare bild av problemet och tillgång till tidigare reparationer, inga onödiga extra kostnader för förundersökning. Tidigare reparationer ses tydligt på felanmälan.

Arbetsorder

En digital arbetsorder skapas för varje felanmälan och innehåller samtlig information om utfört arbete. Tidigare reparationer ses tydligt i servicehistoriken, något som underlättar vid garantianspråk.

Servicehistorik

Tidigare reparationer sparas och följer hela tiden med varje enskild maskin.

QR Quick-FA

Varje maskin i köket får en QR-kod som kan skannas med vilken smartphone som helst för att ännu enklare skicka felanmälan (FA) till rätt serviceföretag.

Det är bara att ta fram mobilen, skanna koden, autentisera dig i Kitchen Manager ® som behörig till enheten (per en enkel 4 siffrig PIN kod, fyll i felanmälan, skicka den iväg den. Klart!

Alla QR-code appar som finns tillgängliga på både Apple Store eller Google Play butik fungerar utmärkt.